dimecres, 5 de maig del 2010

Coneguem el software educatiu Can Seixanta!




Com vaig comentar en un una de les entrades que vaig fer darrerament al blog, a l'aula de TIC se'ns va mostrar com analitzar els softwares educatius i a més a més, ens va ésser encomanada la tasca d'analitzar per parelles un software educatiu que trobéssim interessant.

La meva companya i jo, després de cercar un munt de softwares diversos vam decidir entrar a l'edu 365 per a trobar-ne un de més innovador i desconegut per a la major part de nosaltres. Finalment vam decidir que ens endinsariem en l'anàlisi d'un software educatiu anomenat "Can Seixanta" el qual fomenta l’elaboració de coneixements pel propi usuari i alhora la transmissió d’altres sabers desconeguts per a aquest. Fet permès gràcies a les diverses activitats que es mostren en tot moment al software educatiu, les quals es basen en el principi pedagògic de l’experimentació. Endemés, tot allò après per l’infant al llarg de l’ús d’aquesta eina, és avaluat en darrer lloc, sempre d’una manera engrescadora, la qual el motiva mitjançant l’autocorrecció de l’errada. Ens va semblar d'allò més interessant un cop el vam haver analitzar i per aquest motiu l'usariem amb infants de 1r i 2n de primària en un futur. Per a poder veure l'anàlisi detallat d'aquest software educatiu, només cal que aneu als enllaços d'aquest blog i cliqueu a la nostra wikipedia creada fa temps amb el nom de Cireresconfitades, un cop dins tan sols cal veure un segon document dins la wikipedia el qual mostra l'aprofundiment en dita eina educativa.

1 comentari:

  1. Marteta piguetes!!!!
    que xuli que ens ha quedat el nostre analisi dels software... és super xuli... jo relament si fos nena m'agradaria que m'hi fessin jugar perquè crec que és mol interessant i aprents molt. Vaja també cal dir que a mi m'agraden molt els jocs eeee jeje
    Res noieta que m'ha encantat formar una parella de treball amb tu....
    som unes MEGACRACKS tal com tu dius^^

    mua*

    ResponElimina