dilluns, 26 d’abril del 2010

Presentem el nostre projecte!




Finalment, avui dia 26 de Març del 2010 hem presentat a l'aula de TIC davant de tots els nostres companys el projecte que havíem creat la meva comanya Núria i jo al llarg d'aquests darrers mesos.
Malgrat els nervis i l'engoixa per a veure l'aprovació dels companys i mestra ha estat una experiència gratificant, ja que aquesta activitat que se'ns va proposar en iniciar el curs, vers l'anàlisi d'una institució educativa i l'ús que en feia de les tecnologies de la informació i comunicació, m'ha permès aprendre i alhora recordar un munt d'experiències viscudes dins de l'escola Les Llisses, indret on ha estat rodat el nostre curtmetratge. D'altre banda, avui a l'aula m'ha agradat poder veure el fruit de l'esforç de molts dels meus companys, ja que han fet també unes molt bones exposicions de les seves tasques.
Per concloure, m'agradaria dir que com queda palès al nostre vídeo, l'ús de les TIC a les aules pot ésser un gran pas endevant, però per davant de tot, cal saber com usar aquesta eina educativa que ens pot ser de molta utilitat.

2 comentaris:

  1. uoooooo!!!!
    l'escola les Llisses....
    gran escola la veritat és que em va agradar molt anar a gravar el nostre reportatge i crec que ens ha quedat de "cine" jeje...
    aviam quin dia hi anem a dur una copia per en Juanjo que sinó ens matarà jeje

    un ptonas petita meva
    mua*

    ResponElimina
  2. Marta, et volia dir que quan vaig veure el vostre reportatge em va agradar i sorprendre per la vostra creativitat, va ser molt testimonial i directe. Quina ilu tornar a la teva escola de Primària oi! A la teva germaneta Alicia la vaig reconèixer de seguida. Bona feina i espero que traieu MOLT BONA NOTA!! Us la mereixeu.
    una abraçada,

    anna

    ResponElimina